hjemom osydelserReferencerledige stillingerKontakt
 
       
  vis Indhold

Sælger/Salgskonsulent
dansk kvalitet i topklasse - branchens bedste løsninger

Gibo Plast A/S er en verden af plast og know how. Virksomhedens fokus på løsninger og kvalitet har sammen med vedvarende investeringer i avanceret robotteknologi og nye maskiner resulteret i en førende position i Skandinavien inden for vakuumformning. En position der forpligter. Siden 1962 har virksomheden leveret produkter af høj teknisk kvalitet, der kan matche kundernes krav til funktionalitet, design og miljø. De tekniske plastemner bliver vakuumformet i henhold til højeste standarder på markedet. Dermed kan man matche kundernes krav til kvalitet, funktionalitet, design, økonomi og miljø.

Vakuumformning af plast kræver erfaring og viden. Her trækker du på de dygtigste og mest erfarne eksperter inden for området, og du får råd og vejledning om materialer, produktionsmetoder, prototyper og værktøjsfremstilling. Ofte indgår man i kundens udviklingsteam for sammen at finde frem til den bedste totalløsning, og via et tæt samarbejde fra idé til færdigt produkt, skaber man de bedste resultater.

Emnerne bliver fremstillet af udvalgte plastmaterialer i alle farver og et utal af overfladestrukturer samt tekniske egenskaber, så emnerne kan modstå varme, kulde, vind, vejr og slag. Virksomheden kan levere emner, der er brandhæmmende, elektrisk ledende, kemikalieresistente, kuldebestandige eller slagfaste. Man former også i vanskelige materialer, og har stor erfaring med formning af transparente emner, for at lave helt glasklare produkter. Emner, der normalt udføres i materialer som glasfiber, træ og metaller, kan ofte med fordel fremstilles af plast. Plast vejer mindre og den samlede omkostning bliver ofte lavere. Gibo´s løsninger bliver benyttet overalt i industrien, både automotive, køl-/frys produkter og cleantech, men også til belysningsprodukter og til designmøbler.

Gibo Plast A/S har hovedsæde og 12.000 m² produktion i Skjern, en 10.000 m² produktion i Sieradz, Polen, der blev etableret 1. januar 2012 samt en nyetableret produktion i USA. Virksomheden er også i gang med at etablere produktion i Kina. Virksomheden beskæftiger 200 medarbejdere, og er en del af SP Group A/S der er en førende leverandør af plastforarbejdede emner til industrien i Danmark, og har desuden en væsentlig eksport samt produktion fra egne fabrikker i udlandet. Koncernen har datterselskaber i Danmark, Sverige, Tyskland, Holland, Polen, Letland, Slovakiet, USA, Canada, Brasilien og Kina og beskæftiger ca. 1900 medarbejdere. SP Group er velkonsolideret, velindtjenende og er noteret på NASDAQ OMX Copenhagen.

Læs mere på: www.gibo.dk

Virksomheden er inde i en meget positiv udvikling, og søger nu en entusiastisk, udadvendt og kommercielt motiveret person til yderligere at forstærke denne positive udvikling. Du vil komme til at arbejde meget selvstændigt, og ofte vil du køre direkte ud hjemmefra, men det vil være naturligt, at du et par dage om ugen møder ind på virksomhedens hovedkontor i Skjern.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan og vil du mere end du får vist i dag?
Med reference til Salgs & Marketingschefen får du ansvaret for at yderligere udbygge og styrke salget på det danske hjemmemarkedet og de nære eksportmarkeder. Der vil være kunder, der skal overtages fra starten, og du vil derfor arbejde med en spændende blanding af vedligeholdende-, relationsskabende- og opsøgende salg. I tæt samarbejde med den øvrige organisation, de tekniske afdelinger og virksomhedens ledelse vil du fastholde og styrke samarbejdet med eksisterende kunder, samt bidrage til en yderligere styrkelse af markedspositionen ved at skabe kontakt til og indgå aftaler med nye kunder.

Man forventer, at du vil bruge en stor del af din tid ude hos kunderne. En til to dage om ugen er du på kontoret, hvor du sammen med dine dygtige kollegaer vil udarbejde tilbud, følge op på ordrer og koordinere og iværksætte de rigtige indsatser over for dine kunder. Herigennem sikrer du, at virksomheden bliver endnu bedre kendt som en kompetent leverandør af produkter, projekter og totalløsninger. Du vil få hjælp til at definere interessante kundesegmenter, og til at udarbejde lister over de kunder, som det vil være relevant at opsøge. Kulturen i virksomheden er kendetegnet af en direkte men hjertelig tone, klare målsætninger og viljen til at gøre en ekstraordinær indsats både internt og over for kunderne.


Du kan flytte markedsandele og skabe synlige resultater
Den ideelle kandidat har en god teknisk forståelse. Det er dog de kommercielle udfordringer, der driver dig, og du har derfor gerne nogle års erfaring fra en lignende salgsstilling. Alternativt har du arbejdet i en service eller backoffice funktion med meget kundekontakt, og nu brænder du for at bevise, at du har det der skal til for at tage springet over i et salgsjob. Du motiveres af et tæt samarbejde med kunderne, og af at få en ordre med hjem. Du taler og skiver dansk på højt niveau, og som følge af de internationale kontakter, er det en forudsætning, at du behersker engelsk. Som udgangspunkt forventer vi at du bor indenfor ca. 1 ½ times kørsel fra Skjern, da det vil være naturligt at du er i virksomheden et par dage om ugen når du ikke er ude ved kunderne.

Som person er du selvkørende, målrettet og resultatorienteret. Du har stor gennemslagskraft, og du er udadvendt, lyttende og motiverende. Du er god til at sælge dine ideer og tanker på alle niveauer såvel internt som eksternt, og du er købmand af natur. Du tænker kreativt og evner både at forstå og formidle fordelene ved et professionelt koncept og komplette totalløsninger. Også når det går stærkt, formår du at beholde struktur og overblik over dine opgaver. Gennem din adfærd formår du at skabe respekt om din person, og du har modet og evnerne til at være en af dem, der går foran i virksomhedens fortsatte ekspansion og spændende udvikling.


Branchens stærkeste aktør
Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling i en professionel og innovativ organisation. Da virksomheden er markedsledende inden for forretningsområdet, vil der være store muligheder for faglige og personlige udfordringer, og din egen udvikling vil være sikret gennem sparring med dygtige og engagerede kollegaer.

Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Odd L. Johnsen på telefon: +45 29999043 eller på: odd@lyderjohnsen.dk.

Samtaler vil foregå hos LyderJohnsen A/S i Fredericia.

Send venligst din ansøgning og dit CV mærket ”Salgskonsulent/sælger Gibo” til:
ans@lyderjohnsen.dk

Husk at benytte den emailadresse, som vi skal bruge til senere kontakt.

Annoncen opdateres automatisk hver fjerde uge på jobportalerne. Dette er ikke et udtryk for, at rekrutteringsprocessen er startet forfra. Det er en konsekvens af, at vores stillingsannoncer ligger online, indtil rekrutteringsprocessen er afsluttet.

   
 

Jobtitel
Salgskonsulent/sælger

Virksomhed
Gibo Plast A/S

Hjemmeside
http://www.gibo.dk

Sted
Skjern, men du kører ofte ud hjemmefra

 

 
Søg stillingen
 
     

vis joboversigt
Andre ledige stillinger

 
Headhunter / Rekrutteringskonsulent
 
  National og international Executive Search – Kan og vil du gøre en forskel?
 
  Er du etableret i branchen vil vi se meget frem til en snak om metoder, samspil og markedstilgang for at se, om vi har et fælles udgangspunkt. Vi vil kunne give dig de helt rette rammer og afsæt for fortsat succes i branchen foruden god sparring og samarbejde i vores vidensdelingskoncept. Er du ny i headhunterbranchen giver vi dig en grundig oplæring i metoder, værktøjer og markedsapproach. Herefter får du selvstændige opgaver inden for rekruttering og headhunting. Du står selv for alle dele af processen fra kanvassalg til interviews, kandidatpræsentationer samt opfølgning hos kunden. I vores team får du kompetent sparring og opbakning, da vi samarbejder internt for at nå de bedste resultater ud fra klare etiske retningslinier og høje kvalitetskrav. Dette betyder, at din læringskurve vil være stejl, og at dine kunder altid får den optimale behandling.
 
  læs mere  
 
CEO
 
  Stærke mærkevarer - solidt fundament - stort potentiale
 
  Med reference til bestyrelsen, får du ansvaret for at lede Bryggeriet Vestfyen ind i en fremtid der byder på et betydeligt vækstpotentiale der skal realisereres bl.a. gennem en stærkere positionering af kendte mærkevarer og en løbende udvikling af nye og markedsrelevante produkter. Udover den strategiske og daglig ledelse vil opgaven stille store krav til dine kommercielle evner, og du skal i et tæt samarbejde med ledelsen og medarbejderne kunne gå forrest for at styrke både markedspositionen, produktporteføljen og virksomhedens evne til at levere de produkter markedet efterspørger. Dette vil også kræve en god sans for produktionen i en kompleks virksomhed. Gennem en sund, involverede og motiverende lederstil skal du gennemføre de nødvendige tiltag, som kan skabe den ønskede forretningsmæssige udvikling. Det forventes, at du kan indfri ambitionen om lønsom vækst i et marked med øget fokus på økologi, sundhed og kvalitet.
 
  læs mere  
 
Teknisk Designer som søger en varieret og inspirerende hverdag
 
  Struktur - Samarbejde - Teknisk Tegning
 
  Du får direkte reference til afdelingslederen for plan-, projekt og IT, og vil have tæt dagligt samarbejde med dine kollegaer såvel i afdelingen som på tværs af afdelinger. Afdelingen for plan-, projekt og IT består p.t. af ni medarbejdere, fordelt på planlæggere, projektledere, teknisk designer, projektingeniører, GIS-medarbejdere og IT-medarbejdere. Udover udarbejdelse af teknisk tegningsmateriale, kommer du til at arbejde med en lang række spændende opgaver indenfor projektering, ledningsregistrering, udbud af anlægsopgaver, spildevandsplanlægning, borgerkontakt, LER mv. I tillæg hertil vil du også have kontakt til eksterne samarbejdspartnere, ligesom du vil deltage i opmåling med GPS.
 
  læs mere  
 
Direktør og købmand med drive og ambitioner
 
  Spillende træner til velfungerende hold
 
  Med reference til bestyrelsen bliver du ansvarlig for alle aktiviteter i selskabet. Din primære opgave bliver at videreudvikle virksomheden og dens kompetente medarbejdere, blandt andet ved at fastholde og udvikle markedspositionen i Danmark, samt udvikle og styrke salget på de nære eksportmarkeder. Du bliver den drivende kraft i at sikre et relevant og stærkt produktprogram, både i forhold til nuværende produktkategorier, men også i forhold at spotte nye og velsælgende produkter. Med stor interesse og forståelse for kunderne og deres behov, deltager du på de relevante messer i Asien og i Europa, hvor du aktivt afsøger markedet efter de rigtige produkter. Du informerer og motiverer dine medarbejdere løbende, og med en moderne lederstil går du forrest i en stærk teamindsats, der sikrer at virksomhedens kunder får de rigtige varer til den rigtige pris og til aftalt tid.
 
  læs mere  
 
Projekterings- og tilsynsingeniør til en spændende og varieret hverdag
 
  Projektering – Tilsyn – Spildevand – Miljø - Klima
 
  Du får reference til afdelingslederen for plan-, projekt- og IT, og vil i det daglige have tæt samarbejde med dine kollegaer på tværs af huset. Der er på nuværende tidspunkt ni kollegaer i afdelingen for Plan-, Projekt- og IT, som er fordelt på planlæggere, projektledere, projektingeniører, GIS-medarbejdere, IT-medarbejdere og teknisk designer. I tæt samarbejde med de øvrige afdelinger i virksomheden, vil du deltage aktivt i de forskellige faser for gennemførelse af anlægsprojekter. Eksempelvis vil du nogle gange selv projektere anlægsarbejdet, sikre alle nødvendige godkendelser, lave udbudsmaterialer, stå for tilsyn, byggeledelse, økonomistyring og borgerkontakt. Andre gange vil det kun være dele heraf, hvor du mere vil have en projektlederrolle. De typiske anlægsopgaver vil bestå i separatkloakering, byggemodninger, afskærende ledninger, pumpestationer, kloakrenoveringer, regnvandsbassiner mv. Desuden vil der for planlægningsdelen være behov for skitseprojekter, hvor man har mulighed for at udvikle alternative løsninger.
 
  læs mere  
 
Business Controller
 
  Vil du være med til at videreudvikle redskaber og funktioner
 
  Med reference til Samn Forsynings økonomichef er du en vigtig sparringspartner. Du får en central organisatorisk placering og herigennem får du en stor berøringsflade internt i huset. Som den primære Business Controller skal du have fokus på de periodiske regnskaber, analyser og efterkalkulationer. Du skal ligeledes udfordre status quo for derved at udvikle den eksisterende forsyningsproces og drift, for at sikre lønsomhed fremadrettet. Du vil tage del i den fremtidige opbygning af interne rapporteringssystemer og nøgletalsrapportering. I stillingen skal du skabe og udvikle visuel rettidig rapportering til selskabets afdelingschefer og direktion.
 
  læs mere  

 

Ved Storkereden 1 • 7000 Fredericia • +45 2999 9043 • odd@lyderjohnsen.dk
Sidst opdateret 09-07-2019 10:29