hjemom osydelserReferencerledige stillingerKontakt
 
       
  vis Indhold

Kreditorbogholder / regnskabsassistent
danske kvalitetsprodukter – velfungerende økonomifunktion

Vores kunde, der er veletableret og velkonsolideret, er i dag en væsentlig spiller inden for sine forretningsområder, og kan på nogle af disse betegnes som markedsledende. Virksomheden har et udpræget fokus på kvalitet i forhold til produkter, processer og kunderelationer, og kernekunder findes inden for dansk detailhandel, en række private og offentlige institutioner og på eksportmarkedet.

Virksomhedens produkter er baseret på stærke spidskompetencer samt evne og vilje til at fastholde rollen som en meget innovativ aktør på markedet. Vigtige konkurrenceparametre er ud over kvalitet, korte leveringstider og fleksibilitet i forhold til produkter og løsninger.

Virksomheden producerer sine produkter i Danmark, hvor ekspertisen er samlet på ét sted; salg, udvikling, produktion, lager og service/opfølgning. Dette sikrer gennemtænkte løsninger, der leveres til tiden og en løbende produktudvikling i et engageret miljø af specialister.

Virksomheden er inde i en positiv udvikling, og til styrkelsen af især kreditorfunktionen, men også debitorområdet m.v., søges nu en alsidig bogholder/regnskabsassistent, der skal indgå i en velfungerende økonomiafdeling.

Stillingen er placeret i virksomhedens hovedkontor, som er beliggende i Sydjylland.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Jobbet
Med reference til virksomhedens økonomichef, vil du opleve en alsidig og varieret hverdag, hvor du får mulighed for at arbejde med mange forskellige hands-on-opgaver. Væsentlige opgaver vil være håndteringen af virksomhedens kreditorfunktion med bl.a. daglig indlæsning og ekspedition af modtagne leverandørfakturaer, betalinger, diverse afstemninger men også håndtering af debitorer m.v.

Til jobbet hører også mere komplekse opgaver som vedligeholdelse af godkendelses-flow for fakturaer, herunder kontakt til virksomhedens udenlandsk ejer, som supporterer softwaren. Til dette meget alsidige job hører også andre opgaver af administrativ karakter, hvilket vil bidrage til at gøre din hverdag både indholdsrig og interessant.


Dig
Du er en erfaren, kommunikerende og engageret person. Din teoretiske baggrund er ikke afgørende, men det er vigtigt at du har relevant erfaring fra tidligere jobs. I økonomifunktion forventes det, at du deltager aktivt i vidensdeling og forbedring af de interne arbejdsprocedurer, -processer og -værktøjer.

Som person har du en åben og venlig tilgang til dine omgivelser, ligesom du er omhyggelig med dit arbejde og har et godt øje for detaljen. Du deler gerne din viden, lærer af dine kolleger og hjælper hvor dine kompetencer matcher. Du sætter pris på en bred kontaktflade til hele organisationen, og kan se dig selv som virksomhedens ansigt ud af til. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.


Dine muligheder
For den rigtige kandidat er der tale om en spændende stilling i en international virksomhed, der gør meget for at udvikle og fastholde sine talentfulde medarbejdere. Du vil arbejde tæt sammen med dygtige og engagerede kollegaer og gennem en engageret indsats får du mulighed for at præge din egen udvikling.

Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer.

Virksomheden får ikke kendskab til din henvendelse uden din accept.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Odd L. Johnsen på telefon +45 29999043, mail: odd@lyderjohnsen.dk

Send venligst din ansøgning og dit CV mærket ” Kreditorbogholder / regnskabsassistent” til: ans@lyderjohnsen.dk

Husk at anvende den e-mailadresse, som vi skal bruge til senere kontakt.

Annoncen opdateres automatisk hver fjerde uge på jobportalerne. Dette er ikke et udtryk for, at rekrutteringsprocessen er startet forfra. Det er en konsekvens af, at vores stillingsannoncer ligger online, indtil rekrutteringsprocessen er afsluttet.

   
 
Jobtitel
Kreditorbogholder / regnskabsassistent

Virksomhed


Sted
Sydjylland

 

 
Søg stillingen
 
     

vis joboversigt
Andre ledige stillinger

 
Headhunter / Rekrutteringskonsulent
 
  National og international Executive Search – Kan og vil du gøre en forskel?
 
  Er du etableret i branchen vil vi se meget frem til en snak om metoder, samspil og markedstilgang for at se, om vi har et fælles udgangspunkt. Vi vil kunne give dig de helt rette rammer og afsæt for fortsat succes i branchen foruden god sparring og samarbejde i vores vidensdelingskoncept. Er du ny i headhunterbranchen giver vi dig en grundig oplæring i metoder, værktøjer og markedsapproach. Herefter får du selvstændige opgaver inden for rekruttering og headhunting. Du står selv for alle dele af processen fra kanvassalg til interviews, kandidatpræsentationer samt opfølgning hos kunden. I vores team får du kompetent sparring og opbakning, da vi samarbejder internt for at nå de bedste resultater ud fra klare etiske retningslinier og høje kvalitetskrav. Dette betyder, at din læringskurve vil være stejl, og at dine kunder altid får den optimale behandling.
 
  læs mere  
 
CEO
 
  Stærke mærkevarer - solidt fundament - stort potentiale
 
  Med reference til bestyrelsen, får du ansvaret for at lede Bryggeriet Vestfyen ind i en fremtid der byder på et betydeligt vækstpotentiale der skal realisereres bl.a. gennem en stærkere positionering af kendte mærkevarer og en løbende udvikling af nye og markedsrelevante produkter. Udover den strategiske og daglig ledelse vil opgaven stille store krav til dine kommercielle evner, og du skal i et tæt samarbejde med ledelsen og medarbejderne kunne gå forrest for at styrke både markedspositionen, produktporteføljen og virksomhedens evne til at levere de produkter markedet efterspørger. Dette vil også kræve en god sans for produktionen i en kompleks virksomhed. Gennem en sund, involverede og motiverende lederstil skal du gennemføre de nødvendige tiltag, som kan skabe den ønskede forretningsmæssige udvikling. Det forventes, at du kan indfri ambitionen om lønsom vækst i et marked med øget fokus på økologi, sundhed og kvalitet.
 
  læs mere  
 
Teknisk Designer som søger en varieret og inspirerende hverdag
 
  Struktur - Samarbejde - Teknisk Tegning
 
  Du får direkte reference til afdelingslederen for plan-, projekt og IT, og vil have tæt dagligt samarbejde med dine kollegaer såvel i afdelingen som på tværs af afdelinger. Afdelingen for plan-, projekt og IT består p.t. af ni medarbejdere, fordelt på planlæggere, projektledere, teknisk designer, projektingeniører, GIS-medarbejdere og IT-medarbejdere. Udover udarbejdelse af teknisk tegningsmateriale, kommer du til at arbejde med en lang række spændende opgaver indenfor projektering, ledningsregistrering, udbud af anlægsopgaver, spildevandsplanlægning, borgerkontakt, LER mv. I tillæg hertil vil du også have kontakt til eksterne samarbejdspartnere, ligesom du vil deltage i opmåling med GPS.
 
  læs mere  
 
Direktør og købmand med drive og ambitioner
 
  Spillende træner til velfungerende hold
 
  Med reference til bestyrelsen bliver du ansvarlig for alle aktiviteter i selskabet. Din primære opgave bliver at videreudvikle virksomheden og dens kompetente medarbejdere, blandt andet ved at fastholde og udvikle markedspositionen i Danmark, samt udvikle og styrke salget på de nære eksportmarkeder. Du bliver den drivende kraft i at sikre et relevant og stærkt produktprogram, både i forhold til nuværende produktkategorier, men også i forhold at spotte nye og velsælgende produkter. Med stor interesse og forståelse for kunderne og deres behov, deltager du på de relevante messer i Asien og i Europa, hvor du aktivt afsøger markedet efter de rigtige produkter. Du informerer og motiverer dine medarbejdere løbende, og med en moderne lederstil går du forrest i en stærk teamindsats, der sikrer at virksomhedens kunder får de rigtige varer til den rigtige pris og til aftalt tid.
 
  læs mere  
 
Projekterings- og tilsynsingeniør til en spændende og varieret hverdag
 
  Projektering – Tilsyn – Spildevand – Miljø - Klima
 
  Du får reference til afdelingslederen for plan-, projekt- og IT, og vil i det daglige have tæt samarbejde med dine kollegaer på tværs af huset. Der er på nuværende tidspunkt ni kollegaer i afdelingen for Plan-, Projekt- og IT, som er fordelt på planlæggere, projektledere, projektingeniører, GIS-medarbejdere, IT-medarbejdere og teknisk designer. I tæt samarbejde med de øvrige afdelinger i virksomheden, vil du deltage aktivt i de forskellige faser for gennemførelse af anlægsprojekter. Eksempelvis vil du nogle gange selv projektere anlægsarbejdet, sikre alle nødvendige godkendelser, lave udbudsmaterialer, stå for tilsyn, byggeledelse, økonomistyring og borgerkontakt. Andre gange vil det kun være dele heraf, hvor du mere vil have en projektlederrolle. De typiske anlægsopgaver vil bestå i separatkloakering, byggemodninger, afskærende ledninger, pumpestationer, kloakrenoveringer, regnvandsbassiner mv. Desuden vil der for planlægningsdelen være behov for skitseprojekter, hvor man har mulighed for at udvikle alternative løsninger.
 
  læs mere  
 
Sælger/Salgskonsulent
 
  dansk kvalitet i topklasse - branchens bedste løsninger
 
  Med reference til Salgs & Marketingschefen får du ansvaret for at yderligere udbygge og styrke salget på det danske hjemmemarkedet og de nære eksportmarkeder. Der vil være kunder, der skal overtages fra starten, og du vil derfor arbejde med en spændende blanding af vedligeholdende-, relationsskabende- og opsøgende salg. I tæt samarbejde med den øvrige organisation, de tekniske afdelinger og virksomhedens ledelse vil du fastholde og styrke samarbejdet med eksisterende kunder, samt bidrage til en yderligere styrkelse af markedspositionen ved at skabe kontakt til og indgå aftaler med nye kunder.
 
  læs mere  
 
Business Controller
 
  Vil du være med til at videreudvikle redskaber og funktioner
 
  Med reference til Samn Forsynings økonomichef er du en vigtig sparringspartner. Du får en central organisatorisk placering og herigennem får du en stor berøringsflade internt i huset. Som den primære Business Controller skal du have fokus på de periodiske regnskaber, analyser og efterkalkulationer. Du skal ligeledes udfordre status quo for derved at udvikle den eksisterende forsyningsproces og drift, for at sikre lønsomhed fremadrettet. Du vil tage del i den fremtidige opbygning af interne rapporteringssystemer og nøgletalsrapportering. I stillingen skal du skabe og udvikle visuel rettidig rapportering til selskabets afdelingschefer og direktion.
 
  læs mere  

 

Ved Storkereden 1 • 7000 Fredericia • +45 2999 9043 • odd@lyderjohnsen.dk
Sidst opdateret 24-07-2019 13:05