hjemom osydelserReferencerledige stillingerKontakt
 
       
  vis Indhold

Handelsvandt og løsningsorienteret Sales Support
Markedets bedste produktprogram - stor frihed under ansvar

Koopman International blev grundlagt i Amsterdam i 1937 og er siden vokset til at være den førende leverandør at non-food produkter i verden, med en international organisation, der opererer i mere end 24 lande. De primære kunder findes indenfor detailhandelen, og man kan finde virksomhedens produkter hos stort set alle de store detailhandelskæder, både her hjemme og i udlandet. Virksomheden er fortsat familiejet, med en stærk kultur og sunde, gode værdier hvor man er 100% selvfinansierende, velindtjenende og velkonsolideret. Allerede fra starten i 1937 har virksomheden gennemgået en rivende og meget positive udvikling, og denne vækstrejse fortsætter med uformindsket styrke, både internationalt og i særdeleshed på det Scandinaviske marked.

Med et spændende udvalg af mere end 30.000 non-food produkter, tilbyder man førende produkter indenfor alt fra campingudstyr til dyretilbehør og fra værktøj til boligdekorationer. Kollektionerne bliver løbende udvidet og forbedret, og via virksomhedens eget fuldautomatiske, 220.000 m² store distributionscenter i Emmeloord Holland, kan man tilbyde kunderne en høj kvalitet på leverings- og logistikdelen, som individuelt tilpasses kundernes krav. Samspillet imellem det Scandinaviske Sales Support Team, og Logistikcentret i Emmeloord, sikrer en høj kvalitet og præcision i leveringer, og langvarige gode relationer til kunderne.

For at sikre at man lever op til de strengeste krav og standarder for kvalitet, moral, etik og den til en hver tid gældende lovgivning, har man etableret et eget laboratorium hvor produkterne udsættes for omfattende tests. Desuden vurderes og evalueres virksomhedens kvalitetskontrolafdeling hvert år af Bureau Veritas ved hjælp af en uafhængig audit. Man kan derfor garantere den fineste kvalitet for hvert enkelt produkt i kollektionerne og man går aldrig på kompromis i forhold til alle gældende europæiske miljø- og sikkerhedsforskrifter.

I Danmark kan kunderne se et stort og relevant udvalg af produkter og kollektioner i det smukke showroom, beliggende i det danske hovedkontor i Odense.

Læs mere på: www.koopmanint.com


Som en naturlig følge af den positive udvikling virksomheden oplever søger vi nu en stærk profil med et kommercielt mindset, professionel indstilling og et smittende humør til at yderligere styrke Sales Support funktionen i Odense.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Kunden fortjener det bedste
Med reference til ledelsen vil du indgå som et vigtigt medlem af det i forvejen stærke Sales Support team. Som en følge af det store fokus man har på at sikre kunderne et højt serviceniveau, præcise informationer og en løbende dialog omkring samhandelen, er aftersales-afdelingen den absolut vigtigste afdeling i organisationen. Som Sale Support vil du nærmest fungere som kundernes forlængede arm ind i virksomheden, og du sikrer at kunden til enhver tid er fuldt informeret omkring status på igangværende ordrer. Hvis der skulle opstå udfordringer i forbindelse med en leverance, gør du alt du kan for at løse dette, samtidig som du sikrer at kunden får hurtig og præcis information omkring status. Andre mulige opgave kan være at deltage med sælgerne til salgsmøder, registrere relevante data og informationer og besvare spørgsmål fra kunder på mail og telefon.

Virksomheden ønsker at fastholde nye og eksisterende kunder gennem en proaktiv indstilling til salg, service og rådgivning. Et væsentligt fokusområde bliver derfor at sikre en optimale behandling af kunderne, både i selve salgssituationen og i forbindelse med leverancer af produkter og kollektioner. I en meget flad organisation, får du derfor en spændende rolle i virksomhedens videre udvikling, hvor du vil fungere som sparringspartner overfor både kunderne, kollegaerne og ledelsen. Kulturen i virksomheden er kendetegnet af en direkte og hjertelig tone, klare målsætninger og viljen til at gøre en ekstraordinær indsats både internt og overfor kunderne. Frihed under ansvar er noget, man praktiserer og ikke kun noget, man taler om.


En der skaber og bygger langvarige relationer
Der kan være flere indgange til stillingen, men du har måske en baggrund fra en lignende stilling eller måske har du nogle års erfaring fra detailhandel, engrosvirksomhed, logistik eller kontor. Du motiveres af et tæt samarbejde med kunderne og af at sikre at deres varer kommer frem som aftalt. Du arbejder ubesværet med de almindelige it-programmer, herunder Excel, og du behersker engelsk og dansk i skrift og tale. Det vil være en fordel, hvis du også har en smule kendskab til andre af de nordiske sprog.

Som person er du fleksibel, positiv, energisk og målrettet. Du er købmand af natur, har en veludviklet ordenssans og du arbejder struktureret og systematisk. Dit gode overblik og din professionelle indstilling gør, at du beholder dit gode humør, også når det går stærkt og du deler gerne viden og kompetencer med resten af teamet. Du fungerer godt i et team og trives med en travl og inspirerende hverdag. Gennem din adfærd formår du at skabe respekt om din person, og du har modet og evnerne til at være en af dem, der går foran i virksomhedens fortsatte ekspansion og spændende udvikling. Du har stor gennemslagskraft, samtidig som du er lyttende og motiverende og din ansvarsbevidsthed samt professionelle indstilling sikrer, at det du lover, bliver overholdt.


Skab din egen drømmestilling
Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling i en flad organisation med en uhøjtidelig tone og fokus på effektivitet, trivsel og fælles målsætninger. Du har mulighed for stor indflydelse på din hverdag og dine opgaver. Virksomheden er markedsledende inden for forretningsområdet, og der vil der være store muligheder for faglig og personlig udvikling gennem sparring med dygtige og engagerede kollegaer.

Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer. Virksomheden tilbyder pensions- og madordning samt sundhedsforsikring.

Virksomheden får ikke kendskab til din henvendelse uden din accept.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Odd L. Johnsen på telefon:
+45 29999043 eller på: odd@lyderjohnsen.dk.

Samtaler vil foregå hos LyderJohnsen i Fredericia.

Send venligst din ansøgning og dit CV mærket ”Sales Support” til:ans@lyderjohnsen.dk

Husk at benytte den e-mailadresse, som vi skal bruge til senere kontakt.

Annoncen opdateres automatisk hver fjerde uge på jobportalerne. Dette er ikke et udtryk for, at rekrutteringsprocessen er startet forfra. Det er en konsekvens af, at vores stillingsannoncer ligger online, indtil rekrutteringsprocessen er afsluttet.

   
 

Jobtitel
Sales Support

Virksomhed
Koopman International

Hjemmeside
http://www.koopmanint.com

Sted
Odense

 

 
Søg stillingen
 
     

vis joboversigt
Andre ledige stillinger

 
Headhunter / Partner
 
  National og international Executive Search – Kan og vil du gøre en forskel?
 
  Har du en drøm om at blive Headhunter, og ved at du når hurtigere frem til dit mål med et stærkt navn i ryggen, gennemprøvede metoder og koncepter at arbejde efter samt erfarne kollegaer at sparre med, så skulle vi måske tage en snak? Er du etableret i branchen vil vi se meget frem til en konstruktiv snak om hvordan vi sammen kan skabe endnu stærkere resultater. Vi vil kunne give dig de helt rigtige rammer og afsæt for fortsat succes i branchen, gennem målrettet og konstruktiv sparring, personlig udvikling og samarbejde omkring både salgsprocessen og løsning af kunderelaterede opgaver.
 
  læs mere  
 
Kompetent revisor med drive og ambitioner
 
  Er du træt af for meget overarbejde og ensformige opgaver, eller har du ambitioner om en kortere vej til et reelt partnerskab?
 
  Mange dygtige revisorer søger væk fra branchen fordi de synes, at afstanden til topledelsen bliver for stor, og fordi man arbejder væsentlig flere timer end det der er normalt i det øvrige erhvervsliv. Specielt når man får børn og familie kan dette blive en stor belastning. Samtidig er der også ambitiøse og motiverede revisorer der måske allerede har en kundeportefølje og gerne vil indgå i et reelt medejerskab, men finder vejen dertil meget lang og kompliceret af interne forhold i en større organisation. Hvis en af ovenstående beskrivelser passer godt på dig, er vi meget interesseret i at høre fra dig. Vi er nemlig overbevist om at hvis du har de overvejelser omkring din videre karriere, så kan vi sammen skabe en stilling der vil være særdeles interessant og motiverende for netop dig.
 
  læs mere  
 
Indkøbs- og Salgskoordinator
 
  Drømmer du om at være en del af en danskejet, markedsledende produktionsvirksomhed med indkøb og eksport i store dele af verden ?
 
  3L Consumer Products A/S er inde i en rivende udvikling og ordrebøgerne er fulde. Derfor mangler de nu en skarp koordinator der kan være bindeleddet mellem salg og indkøb. Du vil opleve en afvekslende hverdag med mange spændende opgaver. Du får selvstændigt ansvar for omkring 15 leverandører og en del eksportkunder. Du refererer direkte til Fabrikschefen men bliver en del af et velfungerende og erfarent team på i alt 6 personer, der dækker over indkøb og disponering, salgssupport, og ordrehåndtering. En stilling med høj grad af selvstændighed og ansvar, hvor du håndterer mange forskelligartede opgaver. Samtidig tilbydes du en stilling med mange spændende udfordringer som kræver dit talent for koordinering, initiativ, struktur og overblik.
 
  læs mere  

 

Ved Storkereden 1 • 7000 Fredericia • +45 2999 9043 • odd@lyderjohnsen.dk
Sidst opdateret 01-07-2022 13:02