hjemom osydelserReferencerledige stillingerKontakt
 
       
  vis Indhold

Indkøbs- og Salgskoordinator
Drømmer du om at være en del af en danskejet, markedsledende produktionsvirksomhed med indkøb og eksport i store dele af verden ?

3L Consumer Products A/S har mere end 50 års erfaring med at designe klæbemidler til den kreative hjemmehobby-forbruger. Virksomheden producerer og markedsfører en lang række selvklæbende produkter af høj kvalitet til Do-It-Yourself-projekter, såsom fotomontage, scrapbooking og papirhåndværk. Produkter der er syrefri, fotosikre og arkivsikre, baseret på akryl og papir. Det er produkter med lang holdbarhed og fremragende klæbeegenskaber.


Det stadigt voksende udvalg af produkter sælges i over 70 lande rundt om i verden, med USA som det største marked og derfor eget salgskontor i Chicago. Virksomhedens produktion, salg og marketing er placeret under samme tag, hvilket giver dig mulighed for at følge produktionen direkte og giver samtidig nem adgang til sparring omkring produkterne.

Se mere om vores produkter på: www.homehobby.dk

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Skal du med på en vækstrejse med mulighed for udlandsrejser?
3L Consumer Products A/S er inde i en rivende udvikling og ordrebøgerne er fulde. Derfor mangler de nu en skarp koordinator der kan være bindeleddet mellem salg og indkøb. Du vil opleve en afvekslende hverdag med mange spændende opgaver. Du får selvstændigt ansvar for omkring 15 leverandører og en del eksportkunder. Du refererer direkte til Fabrikschefen men bliver en del af et velfungerende og erfarent team på i alt 6 personer, der dækker over indkøb og disponering, salgssupport, og ordrehåndtering. En stilling med høj grad af selvstændighed og ansvar, hvor du håndterer mange forskelligartede opgaver. Samtidig tilbydes du en stilling med mange spændende udfordringer som kræver dit talent for koordinering, initiativ, struktur og overblik.

Opgaverne spænder vidt. Udover daglig ordrebehandling, oprettelse af produktion i ERP systemet og support til deres eksportkunder, vil der også være opgaver som indtastning af ordre fra online salg, håndtering af Amazon US ordre og fragthåndtering. Vedligehold af stamdata, priser og varenumre i XAL er også en del af opgaverne. På indkøbssiden vil der udover daglig indkøb ud fra styklister, disponering af råvarer og hjemkaldelse af lagervarer fra leverandører, være opgaver i forbindelse med interne kalkulationer. Eksempelvis efterkalkulationer af produktioner, kritisk beholdning, nettobehovsliste og færdigmeldinger.

Foruden ovenstående opgaver, vil der lejlighedsvis være mulighed for deltagelse på messer i Europa samt kunde- og leverandør besøg. Der må påregnes 5-10 rejsedage om året. Alt efter ønske og behov, vil der være mulighed for besøg på 3L´s salgskontor i Chicago.



Trives du i krydsfeltet mellem Customer service, salg og Indkøb ?
Som kandidat har du en relevant uddannelse indenfor indkøb, kundeservice og salgssupport. Da det er en stilling der kræver en høj grad af selvstændighed, planlægningsevne og et bredt kendskab til de ovennævnte opgaver, tænkes det at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling hvor der indgår indkøbsdisponering, produktionsplanlægning eller oprettelse af produktion i ERP, salgssupport og ordrebehandling.

Du ønsker at arbejde i en danskejet, veldrevet virksomhed, med produktionen på tæt hold. Det er et plus, hvis du har erfaring fra en virksomhed med egen intern produktion men det er ikke et must. Du trives som en vigtig nøgleperson i en mellemstor, lokalt forankret produktionsvirksomhed, med daglig kontakt til store dele af verden og mulighed for rejse- og messeaktiviteter. Du behersker dansk og engelsk på højt niveau, både på skrift og i tale. Det er en fordel, hvis du også taler og skriver tysk.

Du kan lide både at disponere indkøb og rådgive kunder og du kan, på naturlig vis ,vende eventuelle udfordringer til gode oplevelser. Du er en stærk koordinator, der kan se præcis, hvad der skal prioriteres og hvor der mangler en hånd. Du er pro-aktiv og er derfor på forkant med potentielle udfordringer med f.eks. leveringstider eller forsinkede ordre. Du har styr på dine data og kan samtidig lide at have en bred kontaktflade og mange igangværende opgaver.



Du tilbydes
En motiverende og udfordrende stilling i en virksomhed med fokus på trivsel, dialog og innovation. Du har mulighed for stor indflydelse på din hverdag og tilrettelæggelse af dine mangeartede opgaver. Erfarne og dygtige kollegaer med lang anciennitet venter på dig og der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling gennem sparring og vidensdeling.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor der er en høj grad af både selvledelse og teambaseret ledelse. Alle arbejder hver dag på, at finde gode og holdbare løsninger for leverandører og kunder. Der er fokus på høj kvalitet og god service og der prioriteres langsigtede relationer med kunder og leverandører. Kollegaer bruger og deler hinandens kompetencer og hjælper hinanden i mål med opgaverne.

Arbejdsstedet er på adressen i Brylle, hvor også de øvrige divisioner af 3L Gruppen, 3L Office Products A/S, 3L Ludvigsen A/S og 3L Teknik er lokaliseret. Der er i alt 80 engagerede medarbejdere på hovedkontoret.

Stillingen er på 37 timer og ønskes besat pr 1. August men de venter gerne på den rigtige kollega. Ansøgningerne behandles løbende, så send den gerne hurtigst muligt.

Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer. Ansættelsen omfatter en udvidet sundhedssikring og mulighed for lejlighedsvise, fleksible arbejdstider og hjemmearbejdsdage, efter aftale.

Samtaler vil foregå hos 3L i Brylle, Tommerup.

Rekrutteringsprocessen varetages af LyderJohnsen A/S. Send venligst din ansøgning og dit CV mærket ”Salgs- og indkøbskoordinator 3L” til: ans@lyderjohnsen.dk

Husk at anvende den e-mailadresse, som vi skal bruge til senere kontakt.

Virksomheden får ikke kendskab til din henvendelse uden din accept.

Har du spørgsmål til stillingen eller lyder det som noget for dig, så kontakt Rekrutteringskonsulent Rikke Storgaard på: M: 29 20 59 52, E: rikke@lyderjohnsen.dk

Annoncen opdateres automatisk hver fjerde uge på jobportalerne. Dette er ikke et udtryk for, at rekrutteringsprocessen er startet forfra. Det er en konsekvens af, at vores stillingsannoncer ligger online, indtil rekrutteringsprocessen er afsluttet.


   
 

Jobtitel
Salgs- og indkøbskoordinator

Virksomhed
3L Consumer Products A/S

Hjemmeside
http://www.homehobby.dk

Sted
Brylle ved Odense

 

 
Søg stillingen
 
     

vis joboversigt
Andre ledige stillinger

 
Headhunter / Partner
 
  National og international Executive Search – Kan og vil du gøre en forskel?
 
  Har du en drøm om at blive Headhunter, og ved at du når hurtigere frem til dit mål med et stærkt navn i ryggen, gennemprøvede metoder og koncepter at arbejde efter samt erfarne kollegaer at sparre med, så skulle vi måske tage en snak? Er du etableret i branchen vil vi se meget frem til en konstruktiv snak om hvordan vi sammen kan skabe endnu stærkere resultater. Vi vil kunne give dig de helt rigtige rammer og afsæt for fortsat succes i branchen, gennem målrettet og konstruktiv sparring, personlig udvikling og samarbejde omkring både salgsprocessen og løsning af kunderelaterede opgaver.
 
  læs mere  
 
Kompetent revisor med drive og ambitioner
 
  Er du træt af for meget overarbejde og ensformige opgaver, eller har du ambitioner om en kortere vej til et reelt partnerskab?
 
  Mange dygtige revisorer søger væk fra branchen fordi de synes, at afstanden til topledelsen bliver for stor, og fordi man arbejder væsentlig flere timer end det der er normalt i det øvrige erhvervsliv. Specielt når man får børn og familie kan dette blive en stor belastning. Samtidig er der også ambitiøse og motiverede revisorer der måske allerede har en kundeportefølje og gerne vil indgå i et reelt medejerskab, men finder vejen dertil meget lang og kompliceret af interne forhold i en større organisation. Hvis en af ovenstående beskrivelser passer godt på dig, er vi meget interesseret i at høre fra dig. Vi er nemlig overbevist om at hvis du har de overvejelser omkring din videre karriere, så kan vi sammen skabe en stilling der vil være særdeles interessant og motiverende for netop dig.
 
  læs mere  
 
Handelsvandt og løsningsorienteret Sales Support
 
  Markedets bedste produktprogram - stor frihed under ansvar
 
  Med reference til ledelsen vil du indgå som et vigtigt medlem af det i forvejen stærke Sales Support team. Som en følge af det store fokus man har på at sikre kunderne et højt serviceniveau, præcise informationer og en løbende dialog omkring samhandelen, er aftersales-afdelingen den absolut vigtigste afdeling i organisationen. Som Sale Support vil du nærmest fungere som kundernes forlængede arm ind i virksomheden, og du sikrer at kunden til enhver tid er fuldt informeret omkring status på igangværende ordrer. Hvis der skulle opstå udfordringer i forbindelse med en leverance, gør du alt du kan for at løse dette, samtidig som du sikrer at kunden får hurtig og præcis information omkring status. Andre mulige opgave kan være at deltage med sælgerne til salgsmøder, registrere relevante data og informationer og besvare spørgsmål fra kunder på mail og telefon.
 
  læs mere  

 

Ved Storkereden 1 • 7000 Fredericia • +45 2999 9043 • odd@lyderjohnsen.dk
Sidst opdateret 01-07-2022 13:02