hjemom osydelserReferencerledige stillingerKontakt
 
       
  vis Indhold

Økonomisk/administrativ profil med et glimt i øjet
Struktureret ordensmenneske der kan gøre en forskel

Vores kunde er en 100% danskejet, veletableret og velkonsolideret gruppe af selskaber. Gruppen har flere datterselskaber, der bland andet beskæftiger sig med udvikling og udlejning af lejligheder, produktion og salg af dansk udviklede og producerede kvalitetsprodukter samt aktiviteter indenfor serviceindustrien.

I gruppens hovedkontor har man etableret et shared service center hvor man løser ledelsesmæssige, økonomiske og administrative opgaver for datterselskaberne. Her er der samlet et hold med stor erfaring og med stærke kompetencer indenfor de forskellige forretningsområder gruppen beskæftiger sig med.

Som en følge af en meget positiv udvikling indenfor et af de centrale forretningsområder, ønsker man nu at styrke holdet med en positiv, alsidig og kompetent kollega, der gerne påtager sig ansvar og som trives i en flad og upolitisk organisation.

Stillingen er placeret i gruppens hovedkontor, der er beliggende i nyere og meget præsentable lokaler centralt i Herning.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Savner du variation i jobbet og frihed under ansvar?
Med reference til den administrerende direktør får du en vigtig og central rolle i administrationen. Du får en alsidig og varieret hverdag, hvor du får mulighed for at arbejde med både praktiske og analytiske opgaver for alle gruppens selskaber. Herigennem vil du være sikret en spændende og varieret hverdag, med forskelligartede opgaver hvor du selvstændig tager beslutninger og løser opgaverne, alene eller sammen med kollegaer.

Nogle arbejdsdage vil du måske beskæftige dig med økonomiske opgaver som bogholderi, afstemninger og statistikker, andre dage er det mere administrative opgaver i relation til ejendomsudlejning og administration. Der vil også være dage hvor du beskæftiger dig med kontakt til forskellige offentlige myndigheder, ordremodtagelse og administration i en bredere forstand. Så her kan du forvente stor variation i opgaver, og der vil ikke være ret mange dage der er ens.

Da gruppen har udsigt til et øget aktivitetsniveau over de næste år, vil der, afhængig af dit eget ambitionsniveau og hvis du ønsker dette, kunne blive mulighed for at gradvis påtage dig mere ansvar i funktionen. Herigennem vil du få mulighed for at udvikle et spændende job, der matcher dine personlige interesser og kompetencer. Samtidig kan de også give gode karrieremuligheder i en virksomhed der sætter stor pris på medarbejdere der gør en ekstraordinær indsats, både internt og overfor kunderne.


Kvikt hoved og et godt humør
Din teoretiske baggrund er ikke afgørende, men det vil bestemt være en fordel hvis du har en uddannelse indenfor økonomi, regnskab, kontor eller administration. Det er vigtigt, at du er i stand til at skabe dig et overblik over omfattende mængder informationer, uden at miste de vigtige detaljer, og at du brænder for dette. Du tager med glæde fat i de praktiske arbejdsopgaver, samtidig som du er initiativrig, uformel, ambitiøs og omhyggelig. Du arbejder struktureret og motiveres af at skabe orden og overblik. Du er superbruger i Excel og anser pc´en som et naturligt arbejdsredskab. Du har bopæl indenfor en fornuftig køreafstand til Herning.

Som person er du fleksibel, positiv, energisk og målrettet. Virksomheden er præget af en stærk og dynamisk ledelse, og det er derfor vigtigt, at du som sparringspartner ikke er bange for at sige hverken til eller fra. Du har en veludviklet ordenssans og du arbejder struktureret og systematisk. Du fungerer godt i et team og trives med en travl og udfordrende hverdag. Din arbejdsform er selvstændig og struktureret og du har orden i dine ting. Dit gode overblik og din professionelle indstilling gør, at du beholder dit gode humør, også når det går stærkt. Du opsøger selv viden og informationer og du deler gerne viden og kompetencer med resten af teamet. Din ansvarsbevidsthed samt professionelle indstilling sikrer, at det du lover, bliver overholdt.

Skab din egen drømmestilling
Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling i en flad organisation med en uhøjtidelig tone og fokus på effektivitet, trivsel og fælles målsætninger. Du har mulighed for stor indflydelse på din hverdag og dine opgaver. Virksomheden er inde i en spændende og positiv udvikling og der vil der være gode muligheder for faglig og personlig udvikling gennem sparring med dygtige og engagerede kollegaer.

Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer.

Virksomheden får ikke kendskab til din henvendelse uden din accept.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Odd L. Johnsen på telefon: +45 29999043 eller på: odd@lyderjohnsen.dk.

Samtaler vil foregå i Fredericia.

Send venligst din ansøgning og dit CV mærket ”økonomisk/administrativ profil” til:
ans@lyderjohnsen.dk

Husk at benytte den emailadresse, som vi skal bruge til senere kontakt.

Annoncen opdateres automatisk hver fjerde uge på jobportalerne. Dette er ikke et udtryk for, at rekrutteringsprocessen er startet forfra. Det er en konsekvens af, at vores stillingsannoncer ligger online, indtil rekrutteringsprocessen er afsluttet.

   
 
Jobtitel
økonomisk/administrativ profil

Virksomhed


Sted
Herning

 

 
Søg stillingen
 
     

vis joboversigt
Andre ledige stillinger

 
Konstruktionschef/Leder af tegnestuen
 
  ledelse - konstruktion - procesanlæg der forbedrer miljøet
 
  Med reference til direktionen bliver du chef for tegnestuens kompetente og motiverede kollegaer, og sammen arbejder I med udvikling, konstruktion, tilpasning samt teknisk tegning i 3D. Dine opgaver vil være alsidige og afvekslende, blandt andet skal du bidrage til at styrke det faglige niveau og sikre en endnu højere kvalitet og leveringssikkerhed i tegnestuen. Vigtige opgaver bliver fordeling af opgaver og ressourcer, teknisk sparring med kollegaer, kunder og projektafdelingen. Du vil også få mulighed for at arbejde med egne konstruktionsopgaver.
 
  læs mere  
 
Headhunter / Partner
 
  National og international Executive Search – Kan og vil du gøre en forskel?
 
  Har du en drøm om at blive Headhunter, og ved at du når hurtigere frem til dit mål med et stærkt navn i ryggen, gennemprøvede metoder og koncepter at arbejde efter samt erfarne kollegaer at sparre med, så skulle vi måske tage en snak? Er du etableret i branchen vil vi se meget frem til en konstruktiv snak om hvordan vi sammen kan skabe endnu stærkere resultater. Vi vil kunne give dig de helt rigtige rammer og afsæt for fortsat succes i branchen, gennem målrettet og konstruktiv sparring, personlig udvikling og samarbejde omkring både salgsprocessen og løsning af kunderelaterede opgaver.
 
  læs mere  
 
Regnskabschef, Trekantsområdet
 
  Leder - strateg - praktiker
 
  Med reference til den administrerende direktør vil du indgå som et naturligt medlem af virksomhedens ledergruppe. Du bliver en vigtig sparringspartner for direktøren, og som en del af virksomhedens ledelse får du mulighed for at arbejde med både strategiske og praktiske opgaver. Du får ansvaret for ledelse af en mindre økonomiafdeling og en væsentlig del af opgaven bliver at lede, motivere og videreudvikle afdelingen. Sammen understøtter I forretningen med relevante rapporter og analyser for herigennem at styrke den fortsat positive udvikling af virksomhedens samlede økonomi og værdiskabende funktioner.
 
  læs mere  
 
Salgsingeniør/teknisk sælger til lyn- og overspændingsbeskyttelse
 
  sikkerhed og beskyttelse i topklasse - branchens bedste løsninger
 
  Med udgangspunkt i kontoret i Søndersø refererer du til salgsdirektøren. Du vil i tæt samarbejde med to dygtige og erfarne kolleger indgå i et stærkt team, hvor kundens sikkerhed, et godt samarbejde og positive resultater tæller. DESITEK har et godt og velkendt navn i branchen, og dine primære opgaver vil derfor være at sælge produkter indenfor området lyn- og overspændingsbeskyttelse til nye og eksisterende kunder i Danmark. Man forventer, at du vil bruge ca. halvdelen af din tid ude hos kunderne, og den anden halvdel hjemme på kontoret. Her vil du, sammen med dine kolleger udarbejde tilbud, følge op på ordrer og koordinere og iværksætte de rigtige indsatser overfor virksomhedens kunder.
 
  læs mere  

 

Ved Storkereden 1 • 7000 Fredericia • +45 2999 9043 • odd@lyderjohnsen.dk
Sidst opdateret 13-01-2021 13:03