hjemom osydelserReferencerledige stillingerKontakt
 
       
 
vis Indhold

Ledige stillinger

Business Controller
Vil du være med til at videreudvikle redskaber og funktioner
Med reference til Samn Forsynings økonomichef er du en vigtig sparringspartner. Du får en central organisatorisk placering og herigennem får du en stor berøringsflade internt i huset. Som den primære Business Controller skal du have fokus på de periodiske regnskaber, analyser og efterkalkulationer. Du skal ligeledes udfordre status quo for derved at udvikle den eksisterende forsyningsproces og drift, for at sikre lønsomhed fremadrettet. Du vil tage del i den fremtidige opbygning af interne rapporteringssystemer og nøgletalsrapportering. I stillingen skal du skabe og udvikle visuel rettidig rapportering til selskabets afdelingschefer og direktion.
læs mere
Sælger/Salgskonsulent
dansk kvalitet i topklasse - branchens bedste løsninger
Med reference til Salgs & Marketingschefen får du ansvaret for at yderligere udbygge og styrke salget på det danske hjemmemarkedet og de nære eksportmarkeder. Der vil være kunder, der skal overtages fra starten, og du vil derfor arbejde med en spændende blanding af vedligeholdende-, relationsskabende- og opsøgende salg. I tæt samarbejde med den øvrige organisation, de tekniske afdelinger og virksomhedens ledelse vil du fastholde og styrke samarbejdet med eksisterende kunder, samt bidrage til en yderligere styrkelse af markedspositionen ved at skabe kontakt til og indgå aftaler med nye kunder.
læs mere
Projekterings- og tilsynsingeniør til en spændende og varieret hverdag
Projektering – Tilsyn – Spildevand – Miljø - Klima
Du får reference til afdelingslederen for plan-, projekt- og IT, og vil i det daglige have tæt samarbejde med dine kollegaer på tværs af huset. Der er på nuværende tidspunkt ni kollegaer i afdelingen for Plan-, Projekt- og IT, som er fordelt på planlæggere, projektledere, projektingeniører, GIS-medarbejdere, IT-medarbejdere og teknisk designer.

I tæt samarbejde med de øvrige afdelinger i virksomheden, vil du deltage aktivt i de forskellige faser for gennemførelse af anlægsprojekter. Eksempelvis vil du nogle gange selv projektere anlægsarbejdet, sikre alle nødvendige godkendelser, lave udbudsmaterialer, stå for tilsyn, byggeledelse, økonomistyring og borgerkontakt. Andre gange vil det kun være dele heraf, hvor du mere vil have en projektlederrolle. De typiske anlægsopgaver vil bestå i separatkloakering, byggemodninger, afskærende ledninger, pumpestationer, kloakrenoveringer, regnvandsbassiner mv. Desuden vil der for planlægningsdelen være behov for skitseprojekter, hvor man har mulighed for at udvikle alternative løsninger.

læs mere
Teknisk Designer som søger en varieret og inspirerende hverdag
Struktur - Samarbejde - Teknisk Tegning
Du får direkte reference til afdelingslederen for plan-, projekt og IT, og vil have tæt dagligt samarbejde med dine kollegaer såvel i afdelingen som på tværs af afdelinger. Afdelingen for plan-, projekt og IT består p.t. af ni medarbejdere, fordelt på planlæggere, projektledere, teknisk designer, projektingeniører, GIS-medarbejdere og IT-medarbejdere.

Udover udarbejdelse af teknisk tegningsmateriale, kommer du til at arbejde med en lang række spændende opgaver indenfor projektering, ledningsregistrering, udbud af anlægsopgaver, spildevandsplanlægning, borgerkontakt, LER mv. I tillæg hertil vil du også have kontakt til eksterne samarbejdspartnere, ligesom du vil deltage i opmåling med GPS.

læs mere
Headhunter / Rekrutteringskonsulent
National og international Executive Search – Kan og vil du gøre en forskel?
Er du etableret i branchen vil vi se meget frem til en snak om metoder, samspil og markedstilgang for at se, om vi har et fælles udgangspunkt. Vi vil kunne give dig de helt rette rammer og afsæt for fortsat succes i branchen foruden god sparring og samarbejde i vores vidensdelingskoncept.

Er du ny i headhunterbranchen giver vi dig en grundig oplæring i metoder, værktøjer og markedsapproach. Herefter får du selvstændige opgaver inden for rekruttering og headhunting. Du står selv for alle dele af processen fra kanvassalg til interviews, kandidatpræsentationer samt opfølgning hos kunden. I vores team får du kompetent sparring og opbakning, da vi samarbejder internt for at nå de bedste resultater ud fra klare etiske retningslinier og høje kvalitetskrav. Dette betyder, at din læringskurve vil være stejl, og at dine kunder altid får den optimale behandling.

læs mere

 

Hvis du vælger den samme vej som alle andre, ender du det samme sted som alle de andre.


Hvis du tror nok på dig selv og udnytter dine resurser maksimalt kan du altid vokse.


 

Ved Storkereden 1 • 7000 Fredericia • +45 2999 9043 • odd@lyderjohnsen.dk
Sidst opdateret 16-09-2019 10:37