Kompetent revisor med drive og ambitioner Er du træt af for meget overarbejde og ensformige opgaver, eller har du ambitioner om en kortere vej til et reelt partnerskab?
Vores kunde er et anerkendt statsautoriseret revisionsselskab i Syddanmark. Med erfaringer og kompetence opbygget siden starten i 1975, tilbyder virksomheden i dag sine kunder; revision, rådgivning (udarbejdelse af budget, skatterådgivning, generationsskifte, finansiering, osv.), økonomistyring og bogføringsassistance.
Virksomheden er aktivt medlem af Foreningen af Statsautoriseret Revisorer i Danmark og følger de regler og retningslinier for kvalitetskontrol, der løbende bliver udviklet for den statsautoriserede revisorstand.
Firmaet har en bred målgruppe af virksomheder, spændende fra enkeltmandsvirksomheder til virksomheder med en trecifret millionomsætning. Fælles for samarbejdet med samtlige kunder er, at der altid tilbydes en tilpasset personlig og kompetent rådgivning og service.
På denne baggrund har virksomheden haft, og har fortsat en positiv udvikling, med en stabil kundeportefølje. Man ønsker nu yderligere at styrke organisationen med en stærk og motiveret revisor.
Work-life-balance eller fuld fart frem, sammen finder vi vejen Mange dygtige revisorer søger væk fra branchen fordi de synes, at afstanden til topledelsen bliver for stor, og fordi man arbejder væsentlig flere timer end det der er normalt i det øvrige erhvervsliv. Specielt når man får børn og familie kan dette blive en stor belastning. Samtidig er der også ambitiøse og motiverede revisorer der måske allerede har en kundeportefølje og gerne vil indgå i et reelt medejerskab, men finder vejen dertil meget lang og kompliceret af interne forhold i en større organisation. Hvis en af ovenstående beskrivelser passer godt på dig, er vi meget interesseret i at høre fra dig. Vi er nemlig overbevist om at hvis du har de overvejelser omkring din videre karriere, så kan vi sammen skabe en stilling der vil være særdeles interessant og motiverende for netop dig.
Vores kunde har den holdning, også i praksis, at der skal være tid til at være et helt menneske. De tror på at man på den baggrund fungerer bedst, både internt i virksomheden, og ikke mindst som en professionel og kompetent rådgiver med overskud og drive ude hos kunderne. Dette betyder ikke, at man er mindre ambitiøs end den øvrige branche, tværtimod tror man på, at dette er med til at sikre langvarige ansættelsesforhold, og herigennem langvarige og voksende kunderelationer.
Afhængig af din profil og dine egne interesser vil du få mulighed for at arbejde med eksisterende kunder, men hvis du har lysten og evnerne må du også gerne bidrage til yderligere at øge tilgangen af nye kunder. Du bliver en vigtig sparringspartner i forhold til virksomhedens udvikling, og du trives i en uformel og upolitisk virksomhedskultur. Overfor kunderne vil du fungere som en kompetent og lyttende samarbejdspartner, der virkelig gør en forskel for den enkelte kunde.
Kvalifikationer Du har en teoretisk baggrund som HD-R, cand.merc.aud. eller tilsvarende. Du er uddannet revisor og har nogle års erfaring fra en revisionsvirksomhed, samt er vant til at arbejde selvstændigt med egne kunder. Du har holdninger og meninger omkring dit fag, og du brænder for de ting du laver.
Som person er du åben, udadvendt og du trives med en stor og varieret kontaktflade. Du kommunikerer godt med personer på alle niveauer, er god til at lytte og har en god situationsfornemmelse. Gennem din adfærd formår du at skabe respekt om din person, og du har modet og evnerne til at være en af dem, der går foran i virksomhedens fortsatte ekspansion og spændende udvikling.
Du tilbydes For den rigtige kandidat er her muligheden for at skabe sig en fremtidig drømmestilling. Du kan arbejde med de opgaver og udfordringer som du ønsker, og samtidig vil der være mulighed for at kombinere dine ambitioner med det at være der for familien.
Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer. Vores kunde er indstillet på at lave en overskudsdeling med den rigtige kandidat, også inden et eventuelt medejerskab bliver en realitet, hvis dette er noget der motiverer dig.
Virksomheden får ikke kendskab til din henvendelse uden din accept.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Odd L. Johnsen på telefon: +45 29999043 eller på: odd@lyderjohnsen.dk
Samtaler vil foregå i Fredericia.
Send venligst din ansøgning og dit CV mærket ” Revisor” til: ans@lyderjohnsen.dk
Husk at anvende den e-mailadresse, som vi skal bruge til senere kontakt.
Annoncen opdateres automatisk hver fjerde uge på jobportalerne. Dette er ikke et udtryk for, at rekrutteringsprocessen er startet forfra. Det er en konsekvens af, at vores stillingsannoncer ligger online, indtil rekrutteringsprocessen er afsluttet.
National og international Executive Search – Kan og vil du gøre en forskel?
Har du en drøm om at blive Headhunter, og ved at du når hurtigere frem til dit mål med et stærkt navn i ryggen, gennemprøvede metoder og koncepter at arbejde efter samt erfarne kollegaer at sparre med, så skulle vi måske tage en snak? Er du etableret i branchen vil vi se meget frem til en konstruktiv snak om hvordan vi sammen kan skabe endnu stærkere resultater. Vi vil kunne give dig de helt rigtige rammer og afsæt for fortsat succes i branchen, gennem målrettet og konstruktiv sparring, personlig udvikling og samarbejde omkring både salgsprocessen og løsning af kunderelaterede opgaver.
Karrieremulighed som projektleder indenfor sikkerhed og grøn omstilling
Vi leder efter dig der er visionær og som kan og vil gøre en forskel
Motiverende, udfordrende og udviklende projektlederjob
Med reference til raffinaderiets overordnede ansvarlige for TA & Projects bliver din primære opgave at planlægge, drive og facilitere nogle af de største og vigtigste projekter på raffinaderiet. Projekterne vil typisk indeholde elementer af planlagt vedligehold, lovpligtige eftersyn samt rengøring og udskiftninger af komponenter for at sikre en optimal og sikker drift af raffinaderiet. Du vil indgå i et stærkt team af erfarne og kompetente kollegaer. Da de fleste af de store projekter som du vil få ansvaret for, har betydning for alle funktioner på raffinaderiet, vil du arbejde tæt sammen med kollegaer fra store dele af organisationen. Nogle af projekterne har en størrelse og en kompleksitet der kræver grundige forberedelser og du bliver en nøgleperson i forhold til både planlægning af projekterne og de daglige aktiviteter frem imod selve udførelsesfasen. Under selve gennemføringsfasen af projekterne vil du typisk få ansvaret for både en gruppe crossbridge ansatte og en række eksterne entreprenører fra forskellige relevante fagområder. Vigtigheden og betydningen af de projekter du bliver ansvarlig for, sikrer der vil være stærke kompetencer at samarbejde med og ikke mindst at der bliver afsat de nødvendige budgetter for at sikre en succesfuld planlægning og gennemførelse af projekterne.
Kan du tænke dig at sælge, projektere og rådgive om Sikkerhedsbelysning?
sikkerhed og funktion i topklasse - branchens bedste løsninger
Efter en grundig oplæring vil du få ansvaret for at sælge og projektere virksomhedens totalløsninger og kvalitetsprodukter til nye og eksisterende kunder i Midt- og Sønderjylland samt på Fyn. I et tæt samarbejde med dine kompetente kollegaer, vil det være dig, der gennemfører hele salgsprocessen, fra start til slut. Som en naturlig del af dit oplæringsforløb vil du også deltage aktivt i selve projekteringen af opgaverne, og herigennem få en rigtig god forståelse for de produkter og løsninger som du sælger. Dette sikrer dig varierende og motiverende opgaver, hvor du sammen med kunden identificerer det aktuelle behov, udarbejder det rigtige tilbud og lukker handelen. Herigennem sikrer du, at kunderne får den optimale service, samtidig med at EXIT ZONE bliver endnu bedre kendt som en kompetent leverandør af rådgivning, centralanlæg og løsninger.
Nysgerrig og forretningsorienteret ingeniør eller økonom
Vil du være med til at optimere produktionen af fremtidens bedre og grønnere brændstoffer?
Spændende karrieremulighed hvor du kommer til at gøre en forskel
Som Business Analyst vil du få en meget central rolle i det spændende skæringspunkt mellem teknik og forretning. Du bliver bindeleddet imellem markedet og raffinaderiets produktion, hvor dit primære ansvarsområde bliver at bidrage til den optimale økonomiske styring af virksomhedens produktionsplanlæggere, baseret på markedsdata (priser og efterspørgsel på produkterne) samt raffinaderiets kapacitet og fleksibilitet. Du vil indgå i et i forvejen stærkt team og du vil blive tildelt opgaver der matcher dine personlige kompetencer og interesser. Baseret på de muligheder der er for at producere forskellige produkter på det meget fleksible raffinaderi, evaluerer du løbende hvilke spændende forretningsmuligheder og behov der åbner sig i markedet. Du analyserer løbende hvordan prisniveauer, efterspørgsel, behov for alternative produkter og markedets forventninger bedst kan matches med de kompetencer, processer og eventuelle tekniske begrænsninger der er på raffinaderiet. Al denne viden bliver registreret i Crossbridge´s modelleringsværktøjer, hvor du løbende kan afprøve forskellige scenarier for at underbygge og optimere dine anbefalinger.
Spillende træner der brænder for udvikling, kvalitet og miljø
Med reference til den danske Business Unit Manager i Kolding får du det overordnede ansvar for virksomhedens udviklingsafdeling, laboratoriet samt kvalitets- og dokumentationsområde. Dine primære opgaver bliver at lede og motivere de kompetente medarbejdere i funktionerne. Sammen sørger I for løbende at optimere og udvikle recepter og produkter med funktionalitet, miljø og innovation som bærende elementer, samtidig med I sikrer at de færdige produkter lever op til de gældende krav fra de relevante myndigheder, kunder og brugere. Du deltager selv aktivt i mange af udviklingsprojekterne og i evalueringen heraf. Du vil også få det overordnet ansvar for virksomhedens registrerings- og dokumentationsarbejde, der kræver indsigt i kemikalielovgivningen, klassificering af produkter, sikkerhedsdatablade og myndighedskontakt.
Andre vigtige opgaver i funktionen er den løbende opdatering og vedligehold af kvalitets- og miljøstyringssystemerne. Virksomheden er certificeret efter både ISO9001 og ISO 14001 og har et fint bestående system, der blot kræver løbende vedligehold i samspil med virksomhedens andre funktioner, herunder produktionen.