hjemom osydelserReferencerledige stillingerKontakt
 
       
  vis Indhold

Kompetent revisor med drive og ambitioner
Er du træt af for meget overarbejde og ensformige opgaver, eller har du ambitioner om en kortere vej til et reelt partnerskab?

Vores kunde er et anerkendt statsautoriseret revisionsselskab i Syddanmark. Med erfaringer og kompetence opbygget siden starten i 1975, tilbyder virksomheden i dag sine kunder; revision, rådgivning (udarbejdelse af budget, skatterådgivning, generationsskifte, finansiering, osv.), økonomistyring og bogføringsassistance.

Virksomheden er aktivt medlem af Foreningen af Statsautoriseret Revisorer i Danmark og følger de regler og retningslinier for kvalitetskontrol, der løbende bliver udviklet for den statsautoriserede revisorstand.

Firmaet har en bred målgruppe af virksomheder, spændende fra enkeltmandsvirksomheder til virksomheder med en trecifret millionomsætning. Fælles for samarbejdet med samtlige kunder er, at der altid tilbydes en tilpasset personlig og kompetent rådgivning og service.

På denne baggrund har virksomheden haft, og har fortsat en positiv udvikling, med en stabil kundeportefølje. Man ønsker nu yderligere at styrke organisationen med en stærk og motiveret revisor.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Work-life-balance eller fuld fart frem, sammen finder vi vejen
Mange dygtige revisorer søger væk fra branchen fordi de synes, at afstanden til topledelsen bliver for stor, og fordi man arbejder væsentlig flere timer end det der er normalt i det øvrige erhvervsliv. Specielt når man får børn og familie kan dette blive en stor belastning. Samtidig er der også ambitiøse og motiverede revisorer der måske allerede har en kundeportefølje og gerne vil indgå i et reelt medejerskab, men finder vejen dertil meget lang og kompliceret af interne forhold i en større organisation. Hvis en af ovenstående beskrivelser passer godt på dig, er vi meget interesseret i at høre fra dig. Vi er nemlig overbevist om at hvis du har de overvejelser omkring din videre karriere, så kan vi sammen skabe en stilling der vil være særdeles interessant og motiverende for netop dig.

Vores kunde har den holdning, også i praksis, at der skal være tid til at være et helt menneske. De tror på at man på den baggrund fungerer bedst, både internt i virksomheden, og ikke mindst som en professionel og kompetent rådgiver med overskud og drive ude hos kunderne. Dette betyder ikke, at man er mindre ambitiøs end den øvrige branche, tværtimod tror man på, at dette er med til at sikre langvarige ansættelsesforhold, og herigennem langvarige og voksende kunderelationer.

Afhængig af din profil og dine egne interesser vil du få mulighed for at arbejde med eksisterende kunder, men hvis du har lysten og evnerne må du også gerne bidrage til yderligere at øge tilgangen af nye kunder. Du bliver en vigtig sparringspartner i forhold til virksomhedens udvikling, og du trives i en uformel og upolitisk virksomhedskultur. Overfor kunderne vil du fungere som en kompetent og lyttende samarbejdspartner, der virkelig gør en forskel for den enkelte kunde.


Kvalifikationer
Du har en teoretisk baggrund som HD-R, cand.merc.aud. eller tilsvarende. Du er uddannet revisor og har nogle års erfaring fra en revisionsvirksomhed, samt er vant til at arbejde selvstændigt med egne kunder. Du har holdninger og meninger omkring dit fag, og du brænder for de ting du laver.

Som person er du åben, udadvendt og du trives med en stor og varieret kontaktflade. Du kommunikerer godt med personer på alle niveauer, er god til at lytte og har en god situationsfornemmelse. Gennem din adfærd formår du at skabe respekt om din person, og du har modet og evnerne til at være en af dem, der går foran i virksomhedens fortsatte ekspansion og spændende udvikling.


Du tilbydes
For den rigtige kandidat er her muligheden for at skabe sig en fremtidig drømmestilling. Du kan arbejde med de opgaver og udfordringer som du ønsker, og samtidig vil der være mulighed for at kombinere dine ambitioner med det at være der for familien.

Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer. Vores kunde er indstillet på at lave en overskudsdeling med den rigtige kandidat, også inden et eventuelt medejerskab bliver en realitet, hvis dette er noget der motiverer dig.

Virksomheden får ikke kendskab til din henvendelse uden din accept.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Odd L. Johnsen på telefon: +45 29999043 eller på: odd@lyderjohnsen.dk

Samtaler vil foregå i Fredericia.

Send venligst din ansøgning og dit CV mærket ” Revisor” til:
ans@lyderjohnsen.dk

Husk at anvende den e-mailadresse, som vi skal bruge til senere kontakt.

Annoncen opdateres automatisk hver fjerde uge på jobportalerne. Dette er ikke et udtryk for, at rekrutteringsprocessen er startet forfra. Det er en konsekvens af, at vores stillingsannoncer ligger online, indtil rekrutteringsprocessen er afsluttet.

   
 
Jobtitel
Revisor

Virksomhed


Sted
Region Syd

 

 
Søg stillingen
 
     

vis joboversigt
Andre ledige stillinger

 
Headhunter / Partner
 
  National og international Executive Search – Kan og vil du gøre en forskel?
 
  Har du en drøm om at blive Headhunter, og ved at du når hurtigere frem til dit mål med et stærkt navn i ryggen, gennemprøvede metoder og koncepter at arbejde efter samt erfarne kollegaer at sparre med, så skulle vi måske tage en snak? Er du etableret i branchen vil vi se meget frem til en konstruktiv snak om hvordan vi sammen kan skabe endnu stærkere resultater. Vi vil kunne give dig de helt rigtige rammer og afsæt for fortsat succes i branchen, gennem målrettet og konstruktiv sparring, personlig udvikling og samarbejde omkring både salgsprocessen og løsning af kunderelaterede opgaver.
 
  læs mere  
 
Handelsvandt og løsningsorienteret Sales Support
 
  Markedets bedste produktprogram - stor frihed under ansvar
 
  Med reference til ledelsen vil du indgå som et vigtigt medlem af det i forvejen stærke Sales Support team. Som en følge af det store fokus man har på at sikre kunderne et højt serviceniveau, præcise informationer og en løbende dialog omkring samhandelen, er aftersales-afdelingen den absolut vigtigste afdeling i organisationen. Som Sale Support vil du nærmest fungere som kundernes forlængede arm ind i virksomheden, og du sikrer at kunden til enhver tid er fuldt informeret omkring status på igangværende ordrer. Hvis der skulle opstå udfordringer i forbindelse med en leverance, gør du alt du kan for at løse dette, samtidig som du sikrer at kunden får hurtig og præcis information omkring status. Andre mulige opgave kan være at deltage med sælgerne til salgsmøder, registrere relevante data og informationer og besvare spørgsmål fra kunder på mail og telefon.
 
  læs mere  
 
Indkøbs- og Salgskoordinator
 
  Drømmer du om at være en del af en danskejet, markedsledende produktionsvirksomhed med indkøb og eksport i store dele af verden ?
 
  3L Consumer Products A/S er inde i en rivende udvikling og ordrebøgerne er fulde. Derfor mangler de nu en skarp koordinator der kan være bindeleddet mellem salg og indkøb. Du vil opleve en afvekslende hverdag med mange spændende opgaver. Du får selvstændigt ansvar for omkring 15 leverandører og en del eksportkunder. Du refererer direkte til Fabrikschefen men bliver en del af et velfungerende og erfarent team på i alt 6 personer, der dækker over indkøb og disponering, salgssupport, og ordrehåndtering. En stilling med høj grad af selvstændighed og ansvar, hvor du håndterer mange forskelligartede opgaver. Samtidig tilbydes du en stilling med mange spændende udfordringer som kræver dit talent for koordinering, initiativ, struktur og overblik.
 
  læs mere  

 

Ved Storkereden 1 • 7000 Fredericia • +45 2999 9043 • odd@lyderjohnsen.dk
Sidst opdateret 01-07-2022 13:02