Kompetent revisor med drive og ambitioner Er du træt af for meget overarbejde og ensformige opgaver, eller har du ambitioner om en kortere vej til et reelt partnerskab?
Vores kunde er et anerkendt statsautoriseret revisionsselskab i Syddanmark. Med erfaringer og kompetence opbygget siden starten i 1975, tilbyder virksomheden i dag sine kunder; revision, rådgivning (udarbejdelse af budget, skatterådgivning, generationsskifte, finansiering, osv.), økonomistyring og bogføringsassistance.
Virksomheden er aktivt medlem af Foreningen af Statsautoriseret Revisorer i Danmark og følger de regler og retningslinier for kvalitetskontrol, der løbende bliver udviklet for den statsautoriserede revisorstand.
Firmaet har en bred målgruppe af virksomheder, spændende fra enkeltmandsvirksomheder til virksomheder med en trecifret millionomsætning. Fælles for samarbejdet med samtlige kunder er, at der altid tilbydes en tilpasset personlig og kompetent rådgivning og service.
På denne baggrund har virksomheden haft, og har fortsat en positiv udvikling, med en stabil kundeportefølje. Man ønsker nu yderligere at styrke organisationen med en stærk og motiveret revisor.
Work-life-balance eller fuld fart frem, sammen finder vi vejen Mange dygtige revisorer søger væk fra branchen fordi de synes, at afstanden til topledelsen bliver for stor, og fordi man arbejder væsentlig flere timer end det der er normalt i det øvrige erhvervsliv. Specielt når man får børn og familie kan dette blive en stor belastning. Samtidig er der også ambitiøse og motiverede revisorer der måske allerede har en kundeportefølje og gerne vil indgå i et reelt medejerskab, men finder vejen dertil meget lang og kompliceret af interne forhold i en større organisation. Hvis en af ovenstående beskrivelser passer godt på dig, er vi meget interesseret i at høre fra dig. Vi er nemlig overbevist om at hvis du har de overvejelser omkring din videre karriere, så kan vi sammen skabe en stilling der vil være særdeles interessant og motiverende for netop dig.
Vores kunde har den holdning, også i praksis, at der skal være tid til at være et helt menneske. De tror på at man på den baggrund fungerer bedst, både internt i virksomheden, og ikke mindst som en professionel og kompetent rådgiver med overskud og drive ude hos kunderne. Dette betyder ikke, at man er mindre ambitiøs end den øvrige branche, tværtimod tror man på, at dette er med til at sikre langvarige ansættelsesforhold, og herigennem langvarige og voksende kunderelationer.
Afhængig af din profil og dine egne interesser vil du få mulighed for at arbejde med eksisterende kunder, men hvis du har lysten og evnerne må du også gerne bidrage til yderligere at øge tilgangen af nye kunder. Du bliver en vigtig sparringspartner i forhold til virksomhedens udvikling, og du trives i en uformel og upolitisk virksomhedskultur. Overfor kunderne vil du fungere som en kompetent og lyttende samarbejdspartner, der virkelig gør en forskel for den enkelte kunde.
Kvalifikationer Du har en teoretisk baggrund som HD-R, cand.merc.aud. eller tilsvarende. Du er uddannet revisor og har nogle års erfaring fra en revisionsvirksomhed, samt er vant til at arbejde selvstændigt med egne kunder. Du har holdninger og meninger omkring dit fag, og du brænder for de ting du laver.
Som person er du åben, udadvendt og du trives med en stor og varieret kontaktflade. Du kommunikerer godt med personer på alle niveauer, er god til at lytte og har en god situationsfornemmelse. Gennem din adfærd formår du at skabe respekt om din person, og du har modet og evnerne til at være en af dem, der går foran i virksomhedens fortsatte ekspansion og spændende udvikling.
Du tilbydes For den rigtige kandidat er her muligheden for at skabe sig en fremtidig drømmestilling. Du kan arbejde med de opgaver og udfordringer som du ønsker, og samtidig vil der være mulighed for at kombinere dine ambitioner med det at være der for familien.
Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer. Vores kunde er indstillet på at lave en overskudsdeling med den rigtige kandidat, også inden et eventuelt medejerskab bliver en realitet, hvis dette er noget der motiverer dig.
Virksomheden får ikke kendskab til din henvendelse uden din accept.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Odd L. Johnsen på telefon: +45 29999043 eller på: odd@lyderjohnsen.dk
Samtaler vil foregå i Fredericia.
Send venligst din ansøgning og dit CV mærket ” Revisor” til: ans@lyderjohnsen.dk
Husk at anvende den e-mailadresse, som vi skal bruge til senere kontakt.
Annoncen opdateres automatisk hver fjerde uge på jobportalerne. Dette er ikke et udtryk for, at rekrutteringsprocessen er startet forfra. Det er en konsekvens af, at vores stillingsannoncer ligger online, indtil rekrutteringsprocessen er afsluttet.
National og international Executive Search – Kan og vil du gøre en forskel?
Har du en drøm om at blive Headhunter, og ved at du når hurtigere frem til dit mål med et stærkt navn i ryggen, gennemprøvede metoder og koncepter at arbejde efter samt erfarne kollegaer at sparre med, så skulle vi måske tage en snak? Er du etableret i branchen vil vi se meget frem til en konstruktiv snak om hvordan vi sammen kan skabe endnu stærkere resultater. Vi vil kunne give dig de helt rigtige rammer og afsæt for fortsat succes i branchen, gennem målrettet og konstruktiv sparring, personlig udvikling og samarbejde omkring både salgsprocessen og løsning af kunderelaterede opgaver.
Udfordrende karrierestilling i en virksomhed der tager den grønne omstilling seriøst.
Med direkte reference til lederen for Business Finance vil du få en central rolle i et i forvejen stærkt team. I forlængelse af at raffinaderiet har fået nye ejere, vil du få mulighed for at løse en række interessante og udfordrende opgaver i tillæg til de mere traditionelle opgave man finder indenfor Business Finance i en international virksomhed. Crossbridge er en af frontrunnerne indenfor den grønne omstilling af brændstoffer, dette medfører mange spændende opgave til afdelingen, både nationalt og internationalt. Samtidig er man en meget central sparringspartner for ejerkredsen i forhold til fremtidige investeringer og opkøb (MA) af spændende virksomheder worldwide. I forhold til lokale regler og lovgivning i Danmark er man også i en tæt dialog med bestyrelsen og ejerkredsen. Da Crossbridge står overfor en større opdatering af deres SAP-system, vil der blive trukket på en del resurser i afdelingen, også på ledelsesniveau. Du skal derfor forvente at du ret hurtigt vil blive involveret i ledelsesopgaver, både i forhold til Finance afdelingen, men også i dine relationer til bestyrelsen, topledelsen og andre senior stakeholders i organisationen.
branchens bedste løsninger - dansk kvalitet til hele verden
Du vil i tæt samarbejde med to dygtige og erfarne kolleger indgå i et stærkt team, hvor kundens tilfredshed, et godt samarbejde og positive resultater tæller. GORI Propeller har et godt og velkendt navn i branchen, og dine primære opgaver vil derfor være at motivere, støtte og videreudvikle det gode samarbejdet med virksomhedens distributører over hele verden. GORI har i dag ca. 35 distributører, og nogle af distributørerne har underforhandlere på de enkelte markeder. Disse forhandlere bearbejder både OEM-kunder som for eksempel værfter og motorleverandører i forbindelse med nybygninger, men der er også en stor og spændende forretning indenfor aftersales og opgraderinger på eksisterende skibe. Du vil typisk være i kontakt med distributørerne via telefon eller mail, men der vil også blive mulighed for en begrænset rejseaktivitet i størrelsesorden 20-25 dage om året, for at besøge kunder og for at deltage i internationale messer.
Vil du være med til at sætte kursen for en af Danmarks mest spændende maritime virksomheder?
Som fabrikschef, og med reference til virksomhedens CEO, får du det fulde og overordnede ansvar for produktionen, teknik, udvikling, design, service og projektafdelingen i virksomheden. Nogle af de primære opgaver vil være at lede og fordele resurser i forhold til de forskellige projekter og ordrer der er aktive. Virksomheden producerer primært produkter og løsninger der er kundetilpassede, så de fleste ordrer vil derfor være større eller mindre projekter. Her vil der være et stort fokus på at yderligere optimere procedurer, overdragelsesforretninger, kommunikation og vidensdeling imellem de enkelte afdelinger, så i sammen kan blive endnu mere effektive i eksekvering af projekterne. I tæt samarbejde med dine kompetente kollegaer, sørger du for den optimale bemanding på de enkelte maskiner, samtidig med du har et skarpt fokus på sikkerheden i produktionen. Du arbejder også aktivt på at optimere processer og arbejdsgange, samt løbende arbejder på mulige forbedringer af maskinparken, for at minimere spild og sikre en endnu højere effektivitet i produktionen.
Er det dig der skal viderebringe denne spændende og velfungerende økonomifunktion?
Med reference til CFO for BSI Gruppen får du en vigtig og central rolle i administrationen.
Dine primære opgaver vil være af økonomisk karakter, og du får en alsidig og varieret hverdag. Her får du mulighed for at arbejde med både taktiske, praktiske og analytiske opgaver. Du vil selvstændig lave hands-on opgaver såsom bl.a. løn, månedsafslutninger, budgetter, likviditetsstyring og anlægskartotek. Du vil blive virksomhedens kontaktperson overfor revisor og andre relevante eksterne samarbejdspartnere. Andre opgaver kan være at bistå dine kollegaer på tværs i organisationen med praktiske opgaver såsom indkøb af kontorartikler, rejseafregninger, booking af forsendelser etc. Herigennem vil du være sikret en spændende og varieret hverdag, med forskelligartede opgaver hvor du selvstændig tager beslutninger og løser opgaverne, alene eller sammen med kollegaer.