hjemom osydelserReferencerledige stillingerKontakt
 
       
  vis Indhold

Headhunter / Partner
National og international Executive Search – Kan og vil du gøre en forskel?

LyderJohnsen A/S arbejder med rekruttering, headhunting, outplacement og management consulting til ledere og specialister i en række danske og udenlandske virksomheder. Vi er veletableret og respekteret, og med 23 års erfaring som Headhuntere i Danmark, har vi med succes bidraget til at besætte mere end 1500 stillinger. Vi er kendt i markedet for vores høje kvalitet, vores uformelle men professionelle tilgang til alle opgaver, samt ikke mindst vores ægte engagement, både over for kandidater og kunder.

Samarbejdet med LyderJohnsen A/S tager altid udgangspunkt i en respekt for kundens kompetencer og forståelse for egen organisation. Dette, kombineret med et højt kompetenceniveau samt vores gennemprøvede metoder og værktøjer, gør, at vi sammen opnår resultater, der er stærkere og bedre, end hvis vi hver især stod alene. Heraf også vores motto: Sammen kan vi flytte bjerge!

Vores mission er at være branchens bedste målt på kvalitet og tilfredshed – både hos vores kunder og hos vores kandidater.

Læs mere på. www.lyderjohnsen.dk

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stærk alene – stærkere sammen
Har du en drøm om at blive Headhunter, og ved at du når hurtigere frem til dit mål med et stærkt navn i ryggen, gennemprøvede metoder og koncepter at arbejde efter samt erfarne kollegaer at sparre med, så skulle vi måske tage en snak? Er du etableret i branchen vil vi se meget frem til en konstruktiv snak om hvordan vi sammen kan skabe endnu stærkere resultater. Vi vil kunne give dig de helt rigtige rammer og afsæt for fortsat succes i branchen, gennem målrettet og konstruktiv sparring, personlig udvikling og samarbejde omkring både salgsprocessen og løsning af kunderelaterede opgaver.

Er du ny i headhunterbranchen giver vi dig en grundig oplæring i metoder, værktøjer og markedsapproach. Herefter får du selvstændigt ansvar for at skabe din egen kundeportefølje inden for rekruttering, headhunting og udvikling. Du står selv for alle dele af processen fra kanvassalg til interviews, kandidatpræsentationer samt opfølgning hos kunden. I vores team får du kompetent sparring og opbakning, da vi samarbejder internt for at nå de bedste resultater ud fra klare etiske retningslinier og høje kvalitetskrav. Dette betyder, at din læringskurve vil være stejl, og at dine kunder altid får den optimale behandling, samtidig som du løbende udbygger din egne kompetence og dit forretningsgrundlag.

Som et vigtigt medlem af vores team, vil vi sørge for at alle de administrative og praktiske detaljer er på plads fra starten. Gennem 23 år som Headhuntere i Danmark har vi udviklet, afprøvet og optimeret alt det kedelige forarbejdet for dig. Der vil allerede fra første dag være kontorfaciliteter, mødelokaler, bærbar computer, e-mail og gennemprøvede systemer til rådighed. Dermed kan du bruge al din tid på de aktiviteter der skal bygge og styrke din forretning, og dermed sikre at du væsentlig hurtigere kan komme i gang med den direkte kontakt til nye og eventuelle eksisterende kunder.


Ekstraordinere indsatser skaber ekstraordinere resultater
Du kan have store forventninger til os, men vi har også store forventninger til dig. Du har sandsynligvis en videregående merkantil eller teknisk uddannelse og gerne nogen erfaring med ledelse. Jobbet som headhunter handler ikke mindst om drive, forretningsforståelse, kommunikation og menneskekundskab. Desuden er det afgørende at du har meget stærke kompetencer inden for salg og opsøgende kontakt for at kunne skabe din egen kundeportefølje. Du skal være konkurrenceminded, målrettet og en rigtig ”closer” for at opnå resultater i denne krævende, men utroligt spændende branche. Du har skarpe analytiske evner, og en naturlig nysgerrighed der gør, at du hurtigt kan gennemskue virksomheders opbygning, for derigennem at kunne rådgive og yde professionel sparring til kunderne.

Kommer du med erfaring fra branchen, finder vi sammen den bedste vej fremad mod endnu stærkere resultater. Har du ikke erfaring fra branchen endnu, er vi dedikeret til at give dig den oplæring og støtte, der skal til for at du kan skabe din egen succes i en udfordrende og utrolig spændende branche. Du har kørekort og egen bil. Desuden taler og skriver du flydende dansk og engelsk, og du er i det hele taget en meget klar og stærk kommunikator. Du har en bopæl der gør det er muligt at komme på kontoret i Fredericia 2-3 gange om ugen i opstarten, og senere efter behov.


Skab din forretning under trygge rammer
Rollen som Headhunter/Partner hos LyderJohnsen A/S er en mulighed for hurtigere at kunne etablere dig som en seriøs sparringspartner for kunder og kandidater. Du kommer til at udvikle dig selv, både personligt og fagligt i en branche, som appellerer til stor frihed under ansvar, og som giver mulighed for at gøre en markant forskel både overfor de virksomheder du hjælper, men også overfor de mange interessante kandidater du møder. Du vil hurtigt opbygge et stærkt netværk til et bredt udvalg af beslutningstagere i dansk erhvervsliv, og herigennem sikre en varieret og udforende hverdag.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Odd L. Johnsen på telefon: +45 29999043 eller på: odd@lyderjohnsen.dk.



Send venligst din ansøgning og dit CV mærket ”Headhunter/Partner” til:
 ans@lyderjohnsen.dk


Husk at anvende den emailadresse, som vi skal bruge til senere kontakt.

Annoncen opdateres automatisk hver fjerde uge på jobportalerne. Dette er ikke et udtryk for, at rekrutteringsprocessen er startet forfra. Det er en konsekvens af, at vores stillingsannoncer ligger online, indtil rekrutteringsprocessen er afsluttet.

   
 

Jobtitel
Headhunter/Partner

Virksomhed
LyderJohnsen A/S

Hjemmeside
http://www.lyderjohnsen.dk

Sted
Fredericia

 

 
Søg stillingen
 
     

vis joboversigt
Andre ledige stillinger

 
Kompetent revisor med drive og ambitioner
 
  Er du træt af for meget overarbejde og ensformige opgaver, eller har du ambitioner om en kortere vej til et reelt partnerskab?
 
  Mange dygtige revisorer søger væk fra branchen fordi de synes, at afstanden til topledelsen bliver for stor, og fordi man arbejder væsentlig flere timer end det der er normalt i det øvrige erhvervsliv. Specielt når man får børn og familie kan dette blive en stor belastning. Samtidig er der også ambitiøse og motiverede revisorer der måske allerede har en kundeportefølje og gerne vil indgå i et reelt medejerskab, men finder vejen dertil meget lang og kompliceret af interne forhold i en større organisation. Hvis en af ovenstående beskrivelser passer godt på dig, er vi meget interesseret i at høre fra dig. Vi er nemlig overbevist om at hvis du har de overvejelser omkring din videre karriere, så kan vi sammen skabe en stilling der vil være særdeles interessant og motiverende for netop dig.
 
  læs mere  
 
Handelsvandt og løsningsorienteret Sales Support
 
  Markedets bedste produktprogram - stor frihed under ansvar
 
  Med reference til ledelsen vil du indgå som et vigtigt medlem af det i forvejen stærke Sales Support team. Som en følge af det store fokus man har på at sikre kunderne et højt serviceniveau, præcise informationer og en løbende dialog omkring samhandelen, er aftersales-afdelingen den absolut vigtigste afdeling i organisationen. Som Sale Support vil du nærmest fungere som kundernes forlængede arm ind i virksomheden, og du sikrer at kunden til enhver tid er fuldt informeret omkring status på igangværende ordrer. Hvis der skulle opstå udfordringer i forbindelse med en leverance, gør du alt du kan for at løse dette, samtidig som du sikrer at kunden får hurtig og præcis information omkring status. Andre mulige opgave kan være at deltage med sælgerne til salgsmøder, registrere relevante data og informationer og besvare spørgsmål fra kunder på mail og telefon.
 
  læs mere  
 
Indkøbs- og Salgskoordinator
 
  Drømmer du om at være en del af en danskejet, markedsledende produktionsvirksomhed med indkøb og eksport i store dele af verden ?
 
  3L Consumer Products A/S er inde i en rivende udvikling og ordrebøgerne er fulde. Derfor mangler de nu en skarp koordinator der kan være bindeleddet mellem salg og indkøb. Du vil opleve en afvekslende hverdag med mange spændende opgaver. Du får selvstændigt ansvar for omkring 15 leverandører og en del eksportkunder. Du refererer direkte til Fabrikschefen men bliver en del af et velfungerende og erfarent team på i alt 6 personer, der dækker over indkøb og disponering, salgssupport, og ordrehåndtering. En stilling med høj grad af selvstændighed og ansvar, hvor du håndterer mange forskelligartede opgaver. Samtidig tilbydes du en stilling med mange spændende udfordringer som kræver dit talent for koordinering, initiativ, struktur og overblik.
 
  læs mere  

 

Ved Storkereden 1 • 7000 Fredericia • +45 2999 9043 • odd@lyderjohnsen.dk
Sidst opdateret 01-07-2022 13:02